Oletko perustamassa yhtiötä Viroon?

Valmisyhtiön osto on vaivattomampi tapa aloittaa liiketoiminta Virossa. Kauttamme voit ostaa kaupparekisteriin ja alv-rekisteriin rekisteröidyn valmisyhtiön.

Virolainen valmisyhtiö

Valmisyhtiökauppaan sisältyy

-varainsiirtovero

-notaaripalkkio kaupan vahvistamisesta

-pankkitili SEB-pankissa (saldo 0 euroa)

Valmisyhtiön hintaan sisältyvät seuraavat toiminnot:

-ostoon liittyvä konsultaatio

-notaariajan varaus

-yhtiön muutokset (omistajat, hallitus, osoite, yhtiöjärjestys, toiminimi jne.)

-asiakirjojen postittaminen kaupparekisteriin 

Myynnissä olevat valmisyhtiöt on rekisteröity kaupparekisteriin. Yhtiöillä ei ole velkaa eikä vastuita. Toiminnan voi aloittaa notaarin vahvistettua kaupan. Muutokset astuvat voimaan 1-2 päivän sisällä muutosten ilmoittamisesta kaupparekisteriin.

Valmisyhtiön perustamispakettiin sisältyy:

-ostoon liittyvä konsultaatio

-notaariajan varaus

-starttitilin avaaminen Nordeaan

-yhtiön muutokset (omistajat, hallitus, osoite, yhtiöjärjestys, toiminimi jne)

-asiakirjojen postittaminen kaupparekisteriin

Osakepääoman maksuun tarvitaan 2500 euron pääoma.  Varainsiirtovero on 85, 40 euroa. Valmisyhtiön perustamisen yhteydessä laaditaan ja toimitetaan Viron kaupparekisteriin seuraavat asiakirjat:

-tositteet varainsiirtoveron ja osakepääoman maksusta

-perustamisilmoitus

-yhtiöjärjestys

-muutosilmoitus

-yhteystiedot

Notaaritoimistosta löytyy kaikki tarvittavat asiakirjapohjat. Yhtiön perustamiseen notaarin kautta menee 2-3 päivää.

Notaarin vahvistettua kaupan neuvomme asiakkaitamme työntekijöiden rekisteröinteihin liittyvissä asioissa (Viron Sairausvakuutuskassa, Viron Vero- ja Tullivirasto, Taloustoimintarekisteri).

Valmisyhtiön ostajan täytyy ilmoittaa seuraavat tiedot:

-ostajan (ostajien) ja hallituksen jäsenen (jäsenten) nimet, henkilötunnukset ja osoitteet.  Mikäli ostajana on yhtiö, tarvitaan yhtiön nimi, rekisterinumero ja edustajan tiedot. Ostajan (ostajien)/hallituksen jäsenen (jäsenten) henkilöllisyyksien tunnistamiseen tarvitaan voimassa olevien henkilöllisyystodistuksien tiedot (passi, ID-kortti, ajokortti).

-Osakkeiden jakautuminen osakkaiden kesken euroissa

-Valmisyhtiön nimi/uusi valitsemanne nimi

-yhtiön uusi postiosoite

-yhtiön yhteystiedot (puhelinnumero, sähköposti)

-ostajan yhteystiedot (puhelinnumero, sähköposti)

Valmisyhtiön ostoon tarvittavat tiedot voitte lähettää meille sähköpostitse tai antaa puhelimitse. Puhelimitse tapahtuva konsultaatio on maksuton.

Kauttamme saatavilla myös tilitoimisto-, lakiasiain- ja virtuaalitoimiston palvelut.  Virtuaalitoimiston avulla yritys saa posti- ja käyntiosoitteen. Virtuaalitoimistomme sijaitsee Tallinnan keskustassa osoitteessa Pärnu mnt 67 a. Työpistettä, neuvotteluhuonetta ja muita tiloja voi vuokrata edulliseen tuntihintaan silloin kun niitä tarvitsee.

Miksi kannattaa tilata valmisyhtiö meiltä?

Lakiasiaintoimisto Asiakasturva Oy:llä on vuodesta 2000 alkaen kokemus osakeyhtiöiden perustamisesta, yritysjärjestelyistä, yhtiöiden myynnistä ja välityksestä. Yhteistyössä virolaisten taloushallinnon ja lakialan asiantuntijoiden kanssa autamme teitä yrityksellenne sopivien ratkaisujen löytämisessä. Koulutetut asiantuntijat neuvovat teitä niin tarpeellisten rekisteröintien toteuttamisessa, liiketoimintasuunnitelman laatimisessa kuin asettumisessa Viron markkinoille.